Olympism, values and education. Life story of the outstanding athlete and volleyball coach, Víctor Andrés García Campo

Main Article Content

Vania Sande Garcés

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Sande Garcés, V. (2023). Olympism, values and education. Life story of the outstanding athlete and volleyball coach, Víctor Andrés García Campo . PODIUM - Journal of Science and Technology in Physical Culture, 18(2), e1531. Retrieved from https://podium.upr.edu.cu/index.php/podium/article/view/1531
Section
ATHLETIC LETTER

References

Alfonso López, F. (2007). Los estudios sobre deporte y sociedad: ¿una asignatura pendiente? Revista Temas, La Habana, no.49, enero / marzo. https://ftp.isdi.co.cu/Biblioteca/BASE%20DE%20DATOS%20DE%20GREENSTONE/revistat/archives/HASH88d4.dir/doc.pdf

González Castelán, Y. (2013). Multimedia en la educación, una necesidad. Vida Científica Boletín Científico De La Escuela Preparatoria No. 4, 1(1). https://repository.uaeh.edu.mx/revistas/index.php/prepa4/article/view/1739

Morejón, J. M. V., Puentes, Z. P., Puentes, U. P., Acosta, M. H. D., & Sábalo, Y. M. (2007). Este día en San Juan (Multimedia). PODIUM: Revista de Ciencia y Tecnología en la Cultura Física, 2(1), pp. 268-276. https://podium.upr.edu.cu/index.php/podium/article/view/55

Portet, X. G. (2010). Los medios propios de los clubes de fútbol españoles. De la revista oficial a los canales de TDT. Estudios sobre el mensaje periodístico, 16, pp 145-166. https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=3351981

Rivero, José Luis Lissabet. (2017). «Experiencia de la aplicación del método "histórico-lógico" y la técnica cualtativa "análisis de contenido" en una investigación educativa.» Dilemas Contemporáneos: Educación, Política y Valores. https://dilemascontemporaneoseducacionpoliticayvalores.com/index.php/dilemas/article/view/305

Sánchez, Pato (2015). El olimpismo como filosofía de vida. Thomas Bach, paradigma de la carrera dual. Cultura, Ciencia y Deporte, 10(29) pp. 155-160. Universidad Católica San Antonio de Murcia. https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=163042539005

Sordini, María Victoria. (2018). «El diario de vida como recurso metodológico en Ciencias Sociales». Revista Latinoamericana de Metodología de la Investigación Social (16) pp. 85-89. https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=6635148