The sport marketing: management tool in the sports organizations
Main Article Content
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Rodríguez-Marrero, B. (2014). The sport marketing: management tool in the sports organizations. PODIUM - Journal of Science and Technology in Physical Culture, 9(1), 122–128. Retrieved from https://podium.upr.edu.cu/index.php/podium/article/view/417
Section
POINT GDSPORTS
References
. Campos López, C. (2010). Dirección y gestión de marketing de servicios deportivos. C. México. Editorial Prensa XXI.
. (2011). Marketing y patrocinio deportivo. C. México. Editorial Prensa XXI.
. Grönroos, C. (1990). Gestión y marketing de servicios. Lexington, Massachussets. Lexington Books.
. Kotler, P. (1992). Dirección de marketing. Madrid. Prentice Hall.
. Marruenda, J. M. (1996). Notas sobre marketing de los servicios. Estado de México. ITESM Campus.
. Suárez Lugo, Nery (2011) Marketing y salud: una perspectiva teórica-práctica. Edit. Academia. La Habana.